fredag, april 8

Vem har tagit prästens sko?

Och så åkte jag med min anna och min hilma till porthälla för att kolla på musiktreornas musikal, vilket såklart inte var lika bra som lerums men ändå helt okej. Och sen så åkte vi ju faktiskt tillsammans till Henriksberg för att lyssna på två band som skulle spela och så hade vi ju faktiskt en riktigt riktigt bra kväll tillsammans, jag och alla cabaré:arna. Så, nu bockar jag och bugar för att Julia S var världens bästa igår och så ler jag lite extra när jag tänker på hur bra kvällen faktiskt blev. Hur som helst, snart ska jag och mina språkar-vänner rusa iväg till staden för att ta oss varsin spruta, för sista gången på väldigt länge. Och ja, jag är rädd för att ta sprutan så någon kommer ju att få hålla min hand. Absolut. Puss i ljumsken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar