onsdag, april 13

you make me crazy

idag fick jag se cabarén en gång till och jag måste bara säga att den är väldigt bra, så se den om ni inte har det (vilket väl alla har vid det här laget?). sedan så har jag idag varit i staden med fina johanna hela dagen och ätit både mat (bk är fancyfancy), köpt lyckokakor och tittat på balklänningar (för att inte nämna köpa godis, vilket är den viktigaste delen i detta blogginlägg). och ja, well, på något sätt hamnade vi ju liksom i samma affärer och liksom fastnade på liknande klänningar. men ja, åtminstone vet jag att grön är färgen. ja, så nu är jag hemma och ska ladda upp inför morgondagens skrivning i svenska b igenom att lyssna på världens finaste håkan som ju faktiskt fick vara med på flaklistan tillslut, men bara som en låt, vilket ju i sig kan diskuteras varför i hel-ve-te det blev så. jajajaja, puss och haj så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar