lördag, april 2

stan är full av tanter och tragik

Uppe med tuppen och igår hade jag ett väldigt mystiskt samtal med min vän Julia, där det enda vettiga Julia skulle säga var att vi skulle få skjuts av Rebecca till chalmers nästkommande dag (alltså idag då vi ska skriva högskoleprovet). Hur som helst, det var det enda som skulle fram, det enda vettiga som skulle fram. Men ändå, i slutet av samtalet, så hade jag fortfarande inte kopplat vad Julia sagt, varpå Julia verkar tycka jag var helt dum i huvudet eftersom jag inte lyssnat ett skvatt på nånting under hela vårt samtal. Vi skulle alltså inte mötas samma tid, alls. Så nu är jag ändå uppe tidigare än jag ska, pågrund av att jag var så eb igår och just nu tvivlar jag på om det är någon bra idé alls för mig att skriva det där provet efter gårdagens händelse Aaaaaaaaasbra Jaaaaaaaaaaackie. Nu ska jag hur som helst snart kila iväg till Julia för att traska ner och möta Rebecca. HÖGSKOLEPROV HÄR KOMMER JAG.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar