söndag, juni 12

Det är lika bra att sluta drömma

Tanken slog mig. Vem skriver jag egentligen min blogg för? Är det för mig, eller är det för någon annan? Jag liksom inte kollat på ett tag hur min statestik ser ut men eftersom jag inte har gjort något för att publicera min blogg eller någonting så kan ju statestiken inte vara särskilt hög och jag tror att jag inte publicerar ut min blogg hur som helst mest är för att jag kanske inte vill att en massa randoms ska sitta och läsa min blogg och säga: aha! det är så jackie lever sitt liv. och det är så hon tänker. och det är det hon vill. och det är det hon gör på dagarna. Visst, det är väl jättebra att få människor att se detta, att veta detta, att känna detta och allt sånt men jag vill nog inte att Nisse från Huddingsvall ska läsa min blogg. (Jag är ledsen om Nisse från Huddingsvall kanske tog lite illa upp av detta). Men sanningen att säga så kanske Nisse från Huddingsvall inte finner min blogg så himla intressant heller? Men vad vet jag? Det kanske han gör. Så som svar på frågan om vem jag skriver min blogg för? Ja, självklart, det är för mig själv. A blog isn't about being read, it's about being written. Som en vis man en gång sa.

Nu ska jag bara ta det lugnt hela morgonen och äta frukost i lugn och ro. Pusshej!

1 kommentar:

  1. Du skriver den för mig, älskling ;)

    hohohoooo, läs det superflirtigt så blir det roligt

    SvaraRadera