fredag, juni 3

och vår resa tillsammans den är nu slut

1 juni var nog den bästa dagen i mitt liv. och jag måste bara säga att jag älskar sa/sk3 mer och mer för varje dag. en dag sa/sk3, alltid sa/sk3. Och well, hela stämningen den dagen var alldeles alldeles underbar. tack alla som gjorde den underbar. tack lerums gymnasium.

nu har jag hur som helst spenderat en hel dag som arbetslös och jag bara måste säga, att jag tror nog inte att man ska förstå riktigt än att det faktiskt är slut. visst, jag släppte mina tårar under den där stunden i klassrummet då allt bara var så himla fint och sen var jag den lyckligaste i hela världen efteråt. men är det verkligen bara i den stunden man ska förstå på riktigt? Nej, sa/sk3, vänta tills efter helgen. Först då har jag nog förstått. Och sa/sk3, snart kommer alla återträffs-evenemang synas på facebook, det är jag alldeles säker på.

Älskar er. Älskar Sa/sk3. En gång sa/sk3, alltid sa/sk3. (och bilder kommer snart).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar