söndag, juni 12

fri som en fågel

Alltså jag har insett hur jäkla dålig jag är på att läsa av andra människor. Jag menar som ibland, när jag tror att personen jag inte hört av på ett tag har börjat hata mig. Och visst, ibland kanske jag har rätt, men ibland är det bara helt och hållet fel. Som med oss, det tog 5 år för oss att börja prata med varandra igen, trots vår 10åriga vänskap i bagaget. Jag saknade dig varje minut och det enda som krävdes var ett litet mail. Idag är jag glad.

Och så har jag fått en longboard också. Så jag och min Cecilia har åkt runt i Lerum och åkt longboard i 4 timmar. Riktigt fint. Jag känner mig fri.

1 kommentar:

  1. Hallå, det känns som att jag har missat hela ditt liv. Missat promenader med prat och sånt. Och missat longboard. Jag känner mig som en fånge här.

    SvaraRadera