fredag, juni 3

det ekar över hela staden

Alltså nu saknar jag sa/sk3 så mycket att det nästan gör ont. Jag tror att jag först idag, 2 dagar senare, har hunnit smälta all lycklig studentyra och insett att det ju faktiskt är slut. (även om en gång sa/sk3, alltid sa/sk3 ekar i mitt huvud). Om bara några få månader flyttar jag härifrån och jag känner mig mer ensam nu än någonsin förut, vad kommer liksom att hända med oss nu? Nej. Än så länge är sommaren ung, och sa/sk3 ni är föralltid min stora kärlek.

1 kommentar:

  1. Tänk inte så Jackie.Tänk att snart börjar ett nytt litet äventyr.
    Polarna kan man ju alltid chatta med.
    Och På loven kan ni ju ses igen.

    Ja varför inte ta en sväng hem på helgen emellanåt ?
    För Lerums tjejerna och grabbarna kommer att hålla ihop länge,länge till..Tro mej.

    Och du flytter ju faktiskt inte för alltid.
    Du kommer ju bara att vara med om ytterligare ett härligt äventyr.Tja vem vet..Du kanske kommer att ha betydligt lättare för Danska;-)
    Eller också får du se "sola i karlsta"

    Hur som helst så kommer ni Lerums tjejer att sprida er Lerumspositivitet vart ni än kommer.
    Och ni kan med rak rygg och stolthet säga...Jag,Jag kommer från Lerum.

    Allt kommer att bli bättre än bra.
    Men först lite lov.

    Ha det göttans bananas ;-)

    SvaraRadera