lördag, maj 28

Everyday i'm hustelin'

Ja, att jag har haft två helt underbara dagar och kvällar är ingenting man kan gå miste om. Först var det ju faktiskt bal i förrgår och det var alldeles magiskt, på riktigt, magiskt. Sedan sov vi ingenting på natten alls utan hade vårt lilla party hela natten tills vi till toy story var tvugna att vila våra fagra ögon. Sedan var det dagen efter dags för att gå på studentmiddag hos Calle som just tagit sin student, och därefter bar det av till parken för att träffa fina estetare och lyssna på dismissed. För att tillslut hamna på Calles studentfest, där jag även fick träffa två gamla klasskamratisar från förr. Mycket fin kväll måste jag säga, och hela kvällen avslutades hemma hos Estet-Linus. Tack alla som gjorde, kvällen efter balen, till en riktigt bra kväll. Nu vankas det bröllop för min familjs del.

Puss!

1 kommentar:

  1. kan inte vi ha bröllop bara för att det är roligt nån gång? hela giftasig-grejen verkar läskig men jag vill lätt ha bröllopsklänning och tårta!!! ät tårta för mig också! puss

    SvaraRadera