tisdag, maj 31

För nu så ska vi snart springa ut

Plötsligt stod måndagen på glänt (okej, jag ska inte skriva så ..) Men ja, vad hände denna fagra måndagen i maj? Jo. Vi spenderade dagen med att måla våra lakan som ska pryda våra flak på studenten. Och dessutom blev det till att fira min bästa väns (& några tills) student. Schillerskas student. Och när det vankades kväll begav vi oss ut i storstadsvimlet för att spendera kvällen på hard rock, där studentfesten skulle äga rum. Och ja, snabbt fylldes hela min egna kropp av studentfeber. Nu ville jag också ta studenten, mer än något annat.

Och well, idag, tisdag, så har jag spenderat min dag med att fixa med ett folke-album. med att spela in sa/sk3's låt. och med att shoppa kläder inför imorgon. Dessutom fick jag tagit mig en mycket god sallad med min älsklingsfaster (har ifs bara en men ändå) och hennes son. Mycket fint vare. Och nu är jag hemma och fixar det sista inför imorgon. FÖR IMORGON TAR JAG STUDENTEN, tydligen.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar