söndag, maj 22

snurrar runt i en stad som glöder

en fin helg med en massa blandade känslor. fina som mindre fina. och i fredags var jag ju på veronica, och jag avundas människor som på bara några få textrader kan få alla att känna så himla mycket på en och samma gång. och ja, efter veronica hade jag en myskväll tillsammans med världens finis-lindis!

well, sen blev det ju lördag också, och den spenderade jag till att grilla med en massa finingar och till att på kvällen gå på hemmafest jättelångt bort. men det spelade ingen roll att det var långt bort för jag hade en sån himlans fin kväll ändå. på riktigt. och ja, sen sov jag över hos en fining och nu är jag hemma igen, bakis och glad. lyssnar på sommartider och ser hur regnet utanför bara öser ner, fin sommarkänsla. och kort å gott, det har varit en fin helg. och nu dricker jag mjölk hela dagen, eftersom jag ju, trots allt, överlevt en domedag. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar