lördag, maj 28

I have the time of life

Att balen skulle vara överskattad var något jag hade fått om bakfoten. För balen var verkligen helt magisk och jag hade verkligen en av de bästa kvällarna i mitt liv. Jag ville bara ta studenten i det där lilla ögonblicket, jag ville bara ha studentfesten och allt det här goda i mina armar. Men samtidigt insåg jag att det ju snart faktiskt skulle ta slut också. Men således hade jag verkligen en alldeles underbar kväll med helt underbara människor, och jag gick runt med ett leende på mina läppar hela tiden. Trots att fötterna värkte av klackarna som jag satt på min fot.

Och ja, bilder från balen kommer när jag lagt över bilderna. Vilket jag nog gör snart, men inte än. Så länge får ni nöja er med en bild på mig och min balkavaljer, Tobias.


Och tack Lerums Gymnasium, ni rockar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar