torsdag, maj 26

vad är väl en bal på valand? det får vi snart veta

Nu har jag duschat, och så har jag bett min syster måla mina naglar eftersom jag själv är helt hopplös på det där. och ska jag vara ärlig så bryr jag mig faktiskt inte riktigt om hur mina naglar ser ut heller för det är ju inte naglarna människorna i min omgivning ikväll ska sitta och titta på hela kvällen, åtminstone hoppas jag inte att det är mina naglar dom stirrar sig blinda på.

hur som helst, nu inväntar jag bara rätt tid till att ta tåget iväg till vår vän frisören som ska fixa en uppsättning i mitt hår, och därefter ska jag choppa iväg hem till Kristin för att fixa iordning resten av hela mig och ha den såkallade förfesten, där vi ska ta kort och så blandannat. Och sedan är det bara att tagga till inför att åka iväg till stan för att ta vårt fina lilla sightseeingtåg till valand, och tillsist hamna på vår slutstation: balen.

Hoppas alla får en fin dag, och framför allt en fin kväll. Och jag vet, att min kväll kommer att bli fin iallafall. Puss!

1 kommentar:

  1. Hej Jacqueline!
    Måste bara säga att du var jättefin i din fina frisyr och klänning.
    Hoppas att du får/fick en jätte fin och trevlig afton med dina härliga vänner.

    Jag har fortfarande ett stort leende på mina läppar.Du e för söt.

    Kram Jackisen

    SvaraRadera