tisdag, maj 17

oh where could my baby be?

Alltså. Jag är världens mes. Jag är så himla splittrad i allt jag gör. Just nu sitter jag och skakar till språkis-filmen, gråter till the last kiss med pearl jam för att i nästa stund vara världens gladaste när vår utspringningslåt sedan dyker upp. Och förut idag skulle vi rösta fram klassens .. å då blev jag återigen världens nostalgiska lilla mes. Splittrad? Javisst. Jag vill ta studenten, jag är så jädrans taggad. Fast, samtidigt inte alls. (och ja, studenten är typ det ända jag har i mitt huvud nu så det kommer ni ju få höra ett tag). 15 dagar kvar!

och idag så mätte dom upp min balklänning, så den ska jag hämta nästa måndag. finfinfint. Puss!

1 kommentar:

  1. Mes ? Nej då,inte du Jackie.
    Du är en enveten och tuff rackare som bara oroar dej i onödan.
    Snart är det dax för din hittills största fest.
    Studentfest..

    Det blir grejer det.

    Men först lite kaffe och dyligt med oss gamlingar...Sen blir det nog fullt öööös.

    Ska bli najs att se dej springa ut i med mössan i högsta hugg :-)
    Men Det kan nog bli svårt att hålla glädje tårarna borta från den något rynkiga hyn ;-)

    SvaraRadera