tisdag, september 13

i said hey, what's going on?

jag har haft en riktigt fin helg denna helgen. mina två älsklingar caroline och johanna kom hit och hälsade på mig. så det blev en helg fylld med mat, film, party och göteborgska. tusan vad jag saknat mina bejbs! nu har de hur som helst åkt hem till göteborg och det var ett ögonblick då jag bara ville hoppa på tåget och åka hem med dom. men jag lyckades krama dom hejdå och vinka av dom där de satt med det öppna fönstret, lite som i den sj-reklamen ni vet där den på perrongen springer efter dom som vinkar från ett fönster (eller lite som alla filmer där folk tar avsked på tågperrongen). hur som helst, nu känns lägenheten här lite tom, vilket i och för sig kanske är bra eftersom jag behöver plugga men ändå. jajajaja, på torsdag åker jag iväg till göteborg för att spendera min helg där. fina älskade göteborg.

men jajaja, nu skulle jag plugga. vi ses turturduvor där ute. peace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar