torsdag, september 15

som studenterna älskar att drömma

Och jag är hemmaaaaaaaaaa! i kära fina göteborg. i lerum. till all den göteborgska dialekten och de göteborgska vanorna. jag är hemma. åkte buss i 2 timmar och 50 minuter, med elias som sällskap eftersom han tydligen också skulle hem denna helgen. och vet ni? när jag kommer till fina lerum så har någon fått för sig att köpa kor, no kidding. kära grannar, har vi förflyttat oss till landet? gah.

jajajaja, nu ska jag hur som helst plugga lite granna innan jag går till sängs för att imorgon rocka hela göteborg. första stopp bli en visit hos min kära farmor för att sedan ta en fika med lisa. sen väntar hela kvällen och hela helgen. har saker planerat verkligen hela tiden, så klämmer in saker lite här och var mest hela tiden, hehehe.

jajaja, plugg vare ja. medans man kan. pusspuss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar