söndag, september 25

jag kastar mina tankar

well, min lägenhet är lite finare nu när jag har köpt en riktigt riktigt fin matta. faktiskt! hur som helst, igår kom linus och christian hit på besök. det var mycket trevligt och när det senare vankades kväll så gick vi ut för att göra helsingborgs gator och torg osäkra. vi började kvällen med en förfest hos linnéa tillsammans med henne, malin, robin, simon, anna och annas vän. mycket mysigt, mycket mysigt. och sedan vandrade vi omkring och hälsade på både lila & steakhouse. mycket fint!

och sen sov christian, linus och linnéa över och när det sedan vankades morgon så kika vi på kenny och sen gjorde jag och linnéa frukost till gossarna. mycket mysigt! och well, sedan dess har jag bara tagit det lugnt, somnade liksom till i 3 timmar, hehehe.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar