torsdag, september 1

cash is king

Nu har jag haft min första riktiga lektion här i helsingborg. Det var ett introduktionsmöte där vi gick igenom allt inför de olika kurserna och så. De gick igenom allting på engelska och det gick hur bra som helst att hänga med i vad dom sa, känns liksom verkligen som om jag valt rätt. Men sen så vet man ju inte förrän självaste ämnena drar igång, egentligen. Hehe. Nu ska jag hur som helst beställa hem ytterliggare några böcker som vi måste ha, sen ska jag ta det chill ikväll eftersom jag är så himla trött nu att jag valde att "sjukanmäla" mig till kvällens nollningsaktivitet (ja, att vara nolla dygnet runt är ansträngande).

Så well, vi hörs lite senare för nu var det dags att beställa böcker och sedan slå sig till ro med en och annan bok eller film.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar