tisdag, augusti 30

alla ville kramas

okej. idag har jag insett:
- att mina böcker kommer att komma försent till första lektionen
- att jag har så galet ont i fötterna sen igår och att det knappast bättrades på idag
- att jag inte är 20, fortfarande
- att donken här har fått extrapoäng på sina cheeseburgare utan kött
- att det är blåsigt i helsingborg för att danmarkshavet och sverigehavet krockar, typ
- att min tomat&basilika-soppa är för varm
men trots det har jag även insett att jag har världens skönaste faddrar, att nollningsgruppen är riktigt go och att helsingborg is growin' on me. really. idag var vi tillexempel indianer i geografi-temat. 1 2 & 3 indianer. 4 5 & 6 indianer. 7 8 & 9 indianer. 10 små indianer. alla hade de pilar och bågar. alla hade de fjädrar i håret. alla var dom stora och starka, alla ville kramas.

1 kommentar:

  1. Tjena nollan ;-)
    Det är kul att läsa om dina upplevelser i den nya staden.
    Och att du trivs.
    Ugh,ugh

    SvaraRadera