onsdag, augusti 10

mister visa mig den maximala hastigheten

Idag har jag suttit och klippit och klistrat hela dagen samtidigt som regnet öste ner från och till. Mycket mysigt om jag får säga det själv och nu har fotoskrivaren blivit lite konstig så nu ska jag nog spendera resten av kvällen med en och annan film. Dessutom så har jag fått svar av min blivande hyresvärd också, så nu ska jag bara ringa dom imorgon och bestämma en dag som jag ska åka upp och hämta nyckeln. Helsingborg here I come änna. Sen att det är så himlans komplicerat att flytta är en annan sak. Jag menar, jag måste liksom ändra folkbokföringsadress och adressändra hit & dit och det är ju faktiskt jätte komplicerat om jag får säga det själv. höhö, menmen om 1-2 veckor bor jag i Helsingborg, hejhej.

PUSSS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar