lördag, augusti 13

Jag blir hellre jagad av vargar

Idag har jag nog varit latast i världen. eller bakis skulle några kanske också vilja kalla det. Hur som helst, jag har tillbringat dagen med ett antal filmer hela dagen (eftersom jag inte orkade gå ut riktigt) och det har varit riktigt riktigt mysigt om jag får säga det själv. Dessutom fick det mig att börja titta på en ny serie som Alise rekomenderat för mig, pretty little liars heter den.
Föresten! Nu insåg att jag inte alls legat och kollat på film hela dagen. Jag tog ju en paus också för att gå ut och slänga skräpet. Men då blev jag jagad av en granne med Erik Saades "popular". Det var andra gången på en vecka, så det kändes ju .. eh .. bra!

Hur som helst, nu ska jag sova. Ska upp tidigt imorgon för att krama Jenni hejdå på flygplatsen. Puss & Kram, ät en banan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar