lördag, augusti 27

jag börjar tro att vi kan gå genom eld

Well. Så vad har nu hänt sen jag sist skrev de där välvalda orden på min blogg? Jo, förutom att jag umgåtts så mycket jag bara kan med mina vänner de senaste dagarna. Så har jag nu, efter många om och men, flyttat in i min nya bostad i helsingborg. Fina helsingborg.

Förut åskade det i helsingborg och då trodde jag ett tag att jag skulle dö, eftersom jag verkligen inte vill spendera min första ensamma natt här i lägenheten med åska utanför, åskan som jag i vanliga fall är rädd för. Hur som helst, åskan har försvunnit och just nu regnar det bara.

Och ja, imorgon börjar nollningen och jag ser faktiskt framemot det jättemycket, ska bli kul att kunna lära känna lite människor för just nu är jag all alone här i helsingborg. men vad förväntar man sig som nyinflyttad? hihi.

Hur som helst, nu ska jag laga min första måltid mat här i lägenheten. Jag ska satsa stort och laga nåt riktigt gott tror jag. Puss och kramis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar