måndag, augusti 8

It's OK to be scared, it means you have something to lose. Right?

Okej. Det är nu när jag börjar packa ihop mitt liv som jag börjar få en form av panik igen. Tusen frågor ekar i mitt huvud och bara tanken på att jag ska lämna Göteborg och världens finaste vänner om 3 veckor får mig att förvandlas till den mest kaotiska människan i världen. Är detta verkligen vad jag vill göra? Tänk om jag inte får några vänner? Tänk om jag hatar utbildningen men älskar staden? Vem ska finnas där för mig när jag är ensam? Och kommer jag ha kvar mina vänner här hemma? Vad gör jag om jag ångrar mitt val? Som sagt, det är tusen tankar som ekar i mitt huvud just nu. Och det finns väl kanske bara en som har svar på alla mina tusen frågor och Han måste jag snacka med snart igen.

Tror att paniken börjar krypa upp på mig, på riktigt. Kommer nånting nånsin att ordna sig?

1 kommentar:

  1. hej gumman,
    jag har samma tusen frågor, och samma tvivel och samma ängslan, och vi klarar det vi klarar det vi klarar det.

    och du kommer alltid ha mig, i barcelona, australien, lund eller göteborg. älskar dig

    SvaraRadera