söndag, augusti 21

Jag spelar på min grammofon

Imorgon börjar min lillasyster i 6an. På torpis. Min lillasyster som jag fortfarande ser som den lilla tjejen som inte ens får gå till Ica själv. Men nu får hon ju det. Hon får till och med gå till centrum och köpa godis på rasterna om hon känner för det. Min lillasyster. Yeahyeah, jag önskar min lilla tösabit lycka till i skolan imorgon och hoppas på att hon får en helt jättefin dag. Och vill ni veta en till sak som känns konstigt? Bella får gå till almekärrsparken för idrott emellanåt. Fast tja, nu när idrott kom in i bilden. Bella har 4 år av orientering i riddarsten framför sig. Jag slipper det. Och medan hon är i skolan denna veckan kan jag sova ut och sedan förbereda mig inför min fortsatta flytt. Ibland känns livet allt bra gott ändå.

PUSSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar