onsdag, augusti 17

spela mig på radion

Sitter just nu här inne i natten och bestämmer mig att skriva på bloggisen medans jag ändå håller på och är vaken. Well, jag har haft två riktigt fina dagar om jag får säga det själv. Igår kom Johanna hit. Vi gjorde linsgryta, var på oskar på liseberg, åkte atmosfear och sen åkte vi hem och myste till en film tillsammans med chipsen och holidayen. Sedan sov Johannisen över här (och väckte mig vid halv åtta). Men det var okej för mig, faktiskt. Tack för en fin dag gumman.

Och well, idag har jag hunnit med att köpa 1 biljett fram och tillbaks till helsingborg imorgon. Dessutom har jag varit med cecilia hela dagen på kulturkalaset. Vi träffade massa fint folk, målade lite, åt langos, försökte oss på att vinna priser, digga till looptroop och movits, tog en öl med finisar, träffade ytterliggare en massa finisar och hade en riktigt fin dag helt enkelt.

Jajajaja, nu ska jag hur som helst sova. Om 3½ timma ska jag nämligen väckas av mitt alarm för att sedan ta 7.22-tåget från lerum, för jag ska tämligen till helsingborg imorgon. Hihi.

PUSS Å KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar