torsdag, augusti 18

så dansar vi till dansmusik igen

Igår var en så himla skön dag på nåt vis. Jag åkte nämligen till helsingborg. För att hämta min nya hemnyckel. Jag åt mat i min (dock tomma) lägenhet bara för att jag kunde. Jag invigde toan och köpte sushi i en sushibar som hade mer än 15 olika menyer. Jag lyckades gå vilse femtielva gånger, fastna i ett shoppingcenter för att det plötsligt bara bestämde sig för att börja åska och ösregna (jag hade inget paraply). Jaja, jag fick mig iallafall ett gott skratt och JAG ÄLSKAR HELSINGBORG. mums!

Och well, efter min 2½timmas tågresan hem så mötte jag upp Daniel och Vladde för att sedan spendera kvällen med ett helt gäng på scottsman. Riktigt fint vart det. Och sedan när jag skulle hem mötte jag (som man alltid gör när sista tåget vankas) massa människor och matilda var en av dom. Vi bestämde oss för att springa tåget runt. Jag älskar att springa på tåg. Faktiskt.

Well, tack alla ni fina som gjorde min dag. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar