torsdag, september 15

man är bara ärlig i gryningen

har inte alls lust att skriva. not at all. känner att bilder är fint, om jag hade några fina att dela med mig av. hur som helst, nu ska jag alldeles strax sova. men before I do, så vill jag bara säga att: Jag. Älskar. Håkan. Hellström. Alltså, det känns liksom som om man är 14 igen. Men seriously, den killen får en speciell känsla att sprida sig igenom hela kroppen när man lyssnar på honom och jag har liksom lyckats lyssna på honom nästan från första början. Och jag tycker fortfarande om honom precis lika mycket (om inte mer!).

Well, nu ska jag i vilketfall som helst sova. För imorgon eftermiddag går bussen som ska ta mig till göteborg and then I better be utvilad.

Puss&godnatt.

1 kommentar:

  1. Välkommen till Götteborg eller bästkusten om du så vill :-)

    SvaraRadera