lördag, februari 18

Be my valentine?

Hade en riktigt fin kväll på villan med Malin och Linnea i torsdags. Det var alla hjärtansdagtema, och jag vet inte om jag ska se mig själv som #foreveralone eller inte, i och med att jag aldrig hittade min andra halva av kortet som jag fick (eller ah jag hitta en som sa att han tappat bort det men ändå, my luck). Hur som helst, jag fick ett jättefint hjärta som jag sedan lät alla skriva på. Och så fick jag nya vänner från gaderoben också. Dom var nyktra och tyckte antagligen att jag var dum i huvudet, men jag tyckte om dom ändå. Liksom jag tyckte om pojken som föredrog mig som inte hittat sin andra halva framför sin egna andra halva som råkade vara en man. Hoppas ni hängde med på vad jag menade, annars spelar det ändå ingen roll. jag kände bara för att veckla in mina ord i en lång mening idag.

Och well, igår kom min familj hit också. så nu är dom här och hälsar på. Men ikväll ska jag ta en liten paus ifrån dom för ikväll fyller en vän till mig 20. så ikväll ska det firas födelsedag för hela slanten.

PUSS I RUTAN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar