tisdag, februari 7

Vårens första dag

vårens första dag
och jag vill vara med

och jag vill vara så med
så att jag kan se
att jag är en del av allt

vårens stora dag
och jag vill vara med

låt mig leva längre
nu när jag kan se
kom våren
kom skratten

kom tårarna om natten
låt mig vara
låt mig vara, lite till

jag är, jag är inte berädd att gå än
låt mig finnas
låt mig finnas, lite mer

jag är, jag är inte berädd att dö än
inte än
nej, jag är, jag är inte berädd att gå än
inte än

nej, jag är, jag är inte berädd att gå

på din stora dag
ville jag vara med

jag bad
låt mig leva längre

men genom dina ögon
såg jag barnen
jag såg skratten
jag var tårarna om natten
jag såg barnen

jag såg skratten
jag var tårarna om natten

låt mig vara
låt mig vara
lite till

jag är, jag är inte berädd att gå än
låt mig finnas
låt mig finnas, lite mer

jag är, jag är inte berädd att dö än
inte än

nej, jag är inte berädd att gå än
inte än

nej. jag är, jag är inte berädd att gå
inte än


på din stora dag
ville jag vara med

då ville jag vara med, där
låt mig vara
låt mig vara
lite till

jag är, jag är inte berädd att gå än
låt mig finnas
låt mig finnas
lite mer

jag är, jag är inte berädd att dö än
inte än

nej. jag är, jag är inte berädd att gå
på din stora dag
ville jag vara med

ville jag vara med

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar