lördag, februari 25

It is all in my mind, but what isn't?

Hej alla fina där ute i blåsten. Vi lever livet här i skåne och blåser mest bort i den blåsiga stormen som äger rum utanför vårt fönster. ett tag trodde jag och anna att fönstrena skulle blåsa sönder och att vinden skulle suga ut oss från våra sängar. Men det hände då inte utan vi lever fortfarande.

Sen Anna kom hit har vi mest ätit snabbmat och förtjockat oss. I torsdags besökte vi villan tillsammans med Malin (ja, Anna blev min plus one så hon kunde komma in på studentvillan ändå) därefter spenderade vi hela fredagen med att vara bakis och åka till danmark. Och igår kväll var vi dessutom i Lund med en massa fina vännor. Så himla bra är mina skåningar. Och jag känner mig liksom verkligen glad på allting.

Hur som, nu har vi ätit frukost och ska ta oss en tripp ner till affären och handla mat. Hoppas livet leker för er också och att ni tycker om långa inlägg. Idag är en långa inläggens dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar