onsdag, februari 22

Ingen kommer undan inte ens i Sverige

Okej. Jag ska göra nåt på min blogg som jag mycket sällan gör. Jag ska vara bitter. Riktigt jäkla bitter. Telia vill inte logga in på min sida, och samtidigt lyssnar jag på veronica maggio som ylar om att hon vill att någon ska bli hennes igen. Jag blir ju bara trött. Vad fasiken, skaffa dig en ny eller klara dig ensam för en gångsskull för fan!! Åh. Bitterheten gnager i mig likt en mus som gnager på sin ost. eller nåt. Och så måste jag läsa en bokjävel som jag verkligen inte vill läsa, och så måste jag diska. Och ja, hoppas nån har skaffat dig en biljett till månen eller nåt. Det hade jag velat ha. HEJDÅ. (nej jag kan inte vara mer bitter än så här). bitterhet i allmänhet tycks vara rätt ovanligt i sig, men nu bannemig slår det sina klackar i mig. JAG ÄR BITTER. och jag är inte ens en 70+ kärring som slösat bort hela sitt liv än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar