onsdag, februari 1

Jag är inte berädd att dö än, inte än

Spenderade kvällen med att mysa med Malin. Vi såg på film, åt tacos och drack sedan varsin öl på utposten. Och det finaste var ju att möta två holländare, vi diskuterade ungefär allting. Från språk i största allmänhet (ja jag älskar språk) till att övergå till snus och knark. Till att hamna på fysiken och senare även religion. Och jag fick diskutera religion. Nu är jag sugen på att gå och hälsa på helsingborgs missionskyrka, faktiskt. Jag menar, det har ju inte riktigt blivit av än. Åh varför är religion så intressant? GAH.

Hur som helst, idag ska jag gå i skola från 14-18. Så, nu innandess spenderar jag dagen med att läsa ett visst x antal sidor i brittisk litteraturhistoria. Det är faktiskt rätt intressant om jag får säga det själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar