onsdag, februari 8

Can I kick it?

Hade en sån himla mysig dag igår. Först tog jag det lugnt tills föreläsningen började. Efter föreläsningen så åt jag thai med Malin, Tess och Helena. För att sedan ta oss varsin öl på Charles Dickens. Därefter mötte vi upp Jesper Josef Johan och Hannah som vi också skulle tillbringa resten av kvällen med, på en bar eller mer ett mys-ställe med hiphop, fin hiphop. Och jag har hittat nya hiphop-idoler. Jag tycker om hiphop. Well, efter hiphop-myset så begav vi oss till en annan bar (eftersom den förra stängde) där vi myste ihop oss i ett hörn och prata om mysiga saker. Jag hade helt klart en dunderkväll. och kvällen avslutades med skipbo hemma hos Linnea och Jimmy, och jag vann. säger bara det. Och well, imorse gjorde Linnea scones till mig också, jag är så himmelens nöjd. ÅH.

Tack fina skåne, tack fina lund. tack fina vänner och tack .. tack livet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar