tisdag, januari 31

I will tell your story if you die

Imorse när jag vaknade var jag hur trött som helst. Alltså det var verkligen extremt, jag kunde inte för ett ögonblick dra mig upp från mitt väldigt, väldigt varma täcke. Men, grannen retade upp mig med att döna högsta volym med skrikmusik så var jag tillslut uppe ur sängen, men knappt. Och nu vet jag inte om jag ska vara glad eller lite småsur över att han började spela skrikmusik klockan halv 9 på morgonen. Ja, kort och gott, i morse lekte min granne med mitt morgonhumör fast sen framemot slutet övergick mitt morgonhumör till att grammatiken istället lekte med mitt tålamod. Alla ville helt enkelt leka med mig, men inte på ett bra sätt. Det jag ville ha sagt egentligen, idag är inte min dag. Även om jag haft två mycket fina samtal med mina två finisar, Linda och Johanna. Tack för fina vänner. Och dessutom kläckte Anna att hon kanske vill flytta hit och plugga. TILL MIG! okej, jag ska vara ärlig. Idag är det nog min dag trots allt.

Jaja, nu ska jag hur som helst läsa McBeth. Jag lovar, jag hälsar från er också. Tack och adjö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar