onsdag, januari 4

jag drömmer drömmar om att alla försvinner

Jag trodde först att det var ett skämt när klockan visade på två då jag vaknade idag. Jag somnade liksom halv ett igår, vilket är tidigare än jag brukar och rätt som det var så var bara klockan två och det var en ny dag. Dessutom, så hade tydligen, min lillasyster kommit in i mitt rum och frågat om jag ville ha smoothie. Vilket jag, såklart, inte minns. Nu känner jag att jag väldigt gärna hade velat ha en smoothie. Men då när klockan var tio hade jag tydligen svarat lite halvdant i sömnen att jag inte ville ha istället. Vad tusan hände där? Jag bara undrar. Men tydligen, behövde jag väl den skönhetssömnen.

Anyway, nu har mamma lagat lunch till oss, så jag antar att det blir lunch till frukost idag. Lite som en brunch faktiskt. Spännande, det var länge sen jag åt brunch.

PUSSSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar