måndag, januari 16

nobody knows where they might end up

Hej. Vill mest uppdatera om att jag fortfarande lever. Har haft världens goaste helg, och har mest hängt med linnea hela helgen. Saknat denna tösabita lite faktiskt, men nu är vi back on track i fina helsingborg. Och ja, kort och gott, helgen har bestått av biobesök, homecoming på tivoli och handboll&pizzamys.

Och jag säger bara, jäklar i havet vilken spännande match det var igår. Satt ju med hjärtat i halsgropen hela matchen och började näst intill bita på naglarna av nervositet, och jag biter inte på naglarna. Shit bananer. Jaja, likamatch är bättre än förlust.

Anyway, jag har börjat följa vampire diaries också, och alltså igår satt jag uppe till halv 6 för att det var så sablarns spännande. Och det var liksom två gånger som det seriöst gjorde ont i hjärtat för att det var så fint, och så hemskt på samma gång. Anyway, när jag tillslut skulle lägga mig för att sova så var jag, faktiskt, lite rädd för att en vampyr eller varulv skulle komma in i mitt rum (och jag är inte ens så vidare rädd av mig). Men så tänkte jag att jag skulle vara Alena, och Damon eller Stefan skulle komma och rädda mig isåfall.

Jaja, hejdå på er, nu ska jag kolla vidare på VD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar