fredag, januari 27

Blomflarn han hopar

Saker som är Johannas fel ikväll:
1. Att jag blir övertrött igen efter att redan varit det en gång ikväll och därmed inte kan sova
2. Att jag blir extremt sugen på filmjölk och måste äta det, just exakt precis just nu
3. Att jag måste skriva ett nytt blogginlägg för att ha ovanstående rubrik
4. Att jag inte gör min grammatik som jag ska ikväll (hade jag inte gjort ändå men det känns bra att skylla på Johanna).
5. Att jag måste borsta mina tänder igen innan jag går och lägger mig, för andra gången
6. Att jag saknar henne så in i bomben, för att hon ska jobba hela jäkla tiden
7. Att vi inte skypar, för att hennes dator är bajs
8. Jag vill komma på mer saker som är Johannas fel, men jag är trött nu igen (vilket ju då också är Johannas fel).



Nej, nu ska jag fixa mig iordning (igen) och sova. Imorgon ska jag och 4 fina förmodligen till Lund, lär bli phett även om det blir av eller inte, och vilka som kommer med och inte. Hur som helst är det så planen ser ut just nu. PUSS OCH KRAM, ät filmjölk.

1 kommentar:

  1. alltså goding!!! dont blame it on the sunshine, dont balme it on the moonlight dont blame it on the good times blame it on johanna. för right back at ya liksom!!! PUSS

    SvaraRadera