söndag, januari 29

ja ännu finns den sorten som inte gör allt rätt

As usual, så var min helg mycket mycket fin. Kändes himmelens skönt att vara frisk och kunna njuta av skåne lite extra. Ja, för fredagen spenderade jag till mestadels i fina Lund, där jag både hämtade ut mitt nationskort, och gick på schlagernatt tillsammans med Linnea och Malin C. Jag fick liksom sjungt karaoke och spelat pingis. Riktigt fint vart det.

Och well, lördagen spenderade jag till att sova och till att se på film med fina Linnea till att därefter gå ut med Malin A och Tess. Ja, för tess agerade bartender till en början, och därefter gick vi på helsingborgsgator.

Och well, nu äre redan söndag och helgerna slutar nog aldrig att flyga förbi. Hur som, idag har jag spenderat dagen med att titta på film och äta chips ungefär. Och druckit världens godaste coca cola också. Nu har jag dock ont i min lilla maggis, och jag vet inte men kanske är det för att jag har ätit alldeles för mycket chirre idag. Vad vet jag?

Jaja, puss på er allesammans. Hoppas alla rockar sin värld

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar