onsdag, januari 11

Jag vill inte vara rädd

Alltså jag har ont i hela kroppen. Först trodde det att det bara var lilla gnälliga jag, men sen insåg jag att det var värre än så. Jag har min andra-dagens-träningsvärk, och det är därför. Så nu, när jag tillslut lämnade in en helt värdelös didaktiks uppgiftl så tänker jag att jag ska sova. Tills imorgon. Så länge jag vill. Juste, jag tror jag glömt skicka ett till viktigt mail. Fuck. Jaja, sen ska jag sova. Egentligen förtjänar jag att läsa kärlekens historia nu men min kropp gör sådär jobbigt ont att jag bara vill sova bort den till imorgon. Fuck 20kilos väskor, 7e våningen och ofungerade hissar i en combo. Well, jag ska väl vara glad, hissen funkar nu och jag har åstadkommit många halvdana saker idag.

Godnatt (jag älskar twitter ibland förövrigt, vet bara inte varför).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar