söndag, januari 22

Som när man lämnar landet med ett fejkat pass

Jag har haft en riktigt fin fredag och en riktigt fin lördag. Jag måste liksom bara säga hur mycket jag tycker om skåne och mina skånevänner. I fredags hade vi party här hemma hos mig och sedan när klockan närmade sig ett så fick alla för sig att vi ville ut, så vi stack med våra vinglande kroppar bort till utposten, tog oss varsin öl och sedan dansade vi bort natten på cardinal för att tillslut, runt halv 7 på morgonen befinna oss hemma hos Jimmy, där vi delade en säng på 3.

Och well, sen här hängde jag, mobillös som jag var eftersom min mobil laddat ur, hemma hos Jimmy och Linnea hela dagen. Vi sov, spela kungfupanda på xbox, titta på handboll och spela spel hela dagen. Och gick enbart ut för ett syfte, mat. Så kort och gott, jag har haft två riktigt värda dagar.

Sa jag att jag stordiggar mina skånevänner nåt så enormt? Nu äre hur som helst jättestökigt här, så städhjälp sökes! tack.

1 kommentar: