tisdag, januari 3

Skinny love

Åh. Jag har nog haft de mest mysiga dagarna på länge nu, och bland de roligaste. Helt plötsligt har jag börjat fundera igen, börjat tänka bra saker och tänka hur jag egentligen tror, och hur jag egentligen bara allmänt tänker ibland.

Jag har dessutom sett en dålig film, skrattat tills jag fått ont i magen åt egentligen inget vettigt, ätit mig mätt på chips och spelat alfapet både med riktiga ord och med påhittade ord, Dessutom har jag legat och pratat och skrattat ända in i nattudden. Linda, du är nog bland de skönaste människorna jag känner. Bästis. Alltså, behöver jag ens säga att jag saknat min bästis som lämnade mig för barca i 4 månader? Tror inte det va!

Hur som, nu ska jag fortsätta att läsa världens finaste bok som jag håller på att läsa, Gissa vilken liksom!

2 kommentarer:

  1. alltså har saknat dig också, som in i groda, och jag vet inte vad som bättre kan sammanfatta de här dagarna än ovanstående inlägg. haha, bäst är vi (och tree of life är nog sämst HAHAHAHA) PUSS!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. och bara som extrabonus var ordet jag var tvungen att skriva in för att publicera den här kommentaren flureb. flureb. nytt ord till alfapet kanske? hahhahaha

    SvaraRadera