torsdag, januari 5

Och alla dom som jag inte har än

Igår hade jag en mysig kväll med en av mina bästisar, anna. Vi gick ut och åt sushi sådär på kvällen och sedan begav vi oss iväg till Queen där vi hade en fortsatt mysig kväll. Och så fick vi träffat 4 riktigt sköna grabbar som vi sedan spenderade resten av natten med att kolla på dåliga barnfilmer med. som tillexempel som hund och katt. Riktigt roligt om jag får säga det själv, även om mina goda tankar om som hund och katt nästan förstördes. Antar att det är så det är när man blir vuxen, hehe.

What so ever, idag har jag mest druckit cola med Anna och sedan begav jag mig hem till pappa, där jag varit mest hela dagen. Eller ja, hela dagen faktiskt. Och ikväll ska vi ha myskväll jag och pappsen. Heja heja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar