tisdag, januari 25

alla kan vi väl få abstinens, fast av olika saker?

Tanken slog mig just att det likaväl kan bli fredag nu för det händer ingenting fram tills fredag. Inte ens en enda liten handbollsmatch som kan liva upp stämningen för mig, inte ens en Doder, Carlén eller en annan fining att titta på, förrän på fredag. Det är lika bra att ge upp facebook, bloggen och allt. sluta använda mobilen, dedikera mitt liv åt att plugga eller också flytta ut till en stubbe i skogen och försöka odla skägg.

Nej, nu ska jag inte vara sådan. Men om jag har handbollsabstinens nu och inte klarar av att vänta ända till fredag för semin, hur ska jag då klara mig när handbollsvm är slut? Är jag obsessed eller nånting? kanske.

Jajajaja, nu har jag massa att se framemot tills på fredag. Semifinal i handboll, håkankväll och balkan beat. längtar? javisst

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar