onsdag, januari 12

du säger ingenting, det säger allt

hallihallå uti blåbärsskogen, eller snön.
idag har skolan varit seg och allmänt inte riktigt helt och hållet på min sida, eller så var det bara jag som inte var på skolans sida. okej, ska jag vara ärlig så var jag väl ganska fit for fight på grekiskan, men utöver det? nja.
jajajaja, som en ung dam som jag tycker väldigt mycket om sa till mig, du kan inte vara taggad hela tiden. och det var faktiskt helt rätt sagt, vid helt rätt tillfälle.
men men, nu ska jag sätta mig och skriva ett av mina två anförande och finslipa på det andra. imorgon är nämligen min muntliga dag, hej hej 1 2. och ja, jag hoppas innerligt på att jag hinner iväg till kyrkan ikväll, för kyrkan hade faktiskt känts helt rätt just nu. helt super rätt!

jajaja, puss och hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar