onsdag, januari 12

like a whirlwind sweeping across the night

som ni ser, så har jag skrivit här innan. förra gången jag blev ond på det här. jajajaja, what so ever, nu kör vi igång igen. med nya tag, nya år, men med samma gamla dator. (eller det beror på hur man ser det där med gammalt och nytt, lånat och blått). hur som helst, bloggen är ganska blå. det är min gamla goda dator (den får vara gammal idag) och det är en ny blogg. måste bara hitta nåt lånat. Okej, jag vet knappt själv varför i hundan jag drar upp det här, men det har ju antagligen med någonting att göra, faktiskt.

hur som, välkommna hit och så länge säger jag tack för mig, för det här inlägget. och för er som bara allmänt råkar vara nya, så kan jag länka min fina blogg som jag var tvungen att överge av en enda anledning, att det inte gick att skriva på den på min egna dator.
http://jacquelinechristina.blogg.se, och om jag får säga det själv verkar blogspot vara lite enklare, eller jag vet inte. puss och hej så länge bara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar