tisdag, januari 18

cinderella's on the bedroom floor

Min senaste chilla banarne-livsfilosofi kring det där med balklännings-stressen som på senare tid kommit till de allra flesta tjejer på Lerums Gymnasium har nu, tyvärr, blivit lite av en annan livsfilosofi. För istället för att låta som jag alltid hittills har låtit så har nu mina chilla banarne-uttryck bytts ut till att istället ersättas med en massa tittande på olika balklänningshemsidor, trots att det ju faktiskt fortfarande är 4 månader och en vecka kvar till startskottet går.

jajajaja, så går det när man har en massa fina och ivriga vänninor som får mig att slopa grekiskan och istället besvära mig med att titta på klänningar som ju ska användas om lite mer än 4 månader. fast, 4 månader går ju faktiskt väldigt snabbt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar