tisdag, januari 18

how can you expect me to close my eyes?

Ofta du lyssnar på silverstein? svar: ja.
Att jag totalt hatar skrikmusik är nog egentligen att myta, speciellt när en av mina favoritlåtar tillviss del består av lite skrik. Ja, och igår kväll blev jag väääääldigt, och då menar jag verkligen väldigt, sugen på att lyssna på silverstein. Ni vet, det var på den nivån att man har bestämt sig för att gå och lägga sig, stängt av datorn och allt för att sova, men plötsligt kommer att tänka på en sak och som tillslut slutar med att man bara måste göra det innan man somnar annars kan man inte somna. (I detta fallet då lyssna på silverstein). Så att säga att jag totalhatar all skrikmusik är att myta, för jag är lite av ett Silverstein-fan, faktiskt.

Skyll på Anna, det var hon som introducera dom för mig så där i typ åttan och nu kommer dom tillbaka och biter mig där bak. Hihi, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar