måndag, januari 3

sen var det ju det där med samtalsämnen

nu byter vi blogg, enbart för att den gamla gjorde mig ond igenom att inte fungera. nu sitter min pappa och faster och kommenterar hur snabbt jag skriver, enligt min faster har jag fingerfärdighet utöver dess like. det känns väldigt trevligt att dom sitter och kommenterar mig när jag sitter här och hör och jag kan inte undgå att få ett leende på mina läppar när de även börjar kommentera antalet armband som nu sitter på min arm.

nu kommer samtalet in på julbelysning och vilka som tagit bort sin och vilka som har dom kvar, och även om vilka som hade satt upp julkramset från början. mycket intressant det här med samtalsämnen för inom bara en sekund kommer dom in på samtalet om mobiler, högtalare och annan elektronik.

min lill-kusin däremot sitter och gnäller över att han vill gå ner, och vips så sitter snart hela rummet på nedervåningen och samtalet om telefoner fortsätter lika glatt som innan.
nu ska jag däremot själv traska ner på nedervåningen där jag hör samtalet fortsätta. detta var bara en iaktagelse ifrån livet. ha det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar