onsdag, mars 21

dreams are coming true, hopefully

drömmer så himla mycket nu. eller mer kommer ihåg mina drömmar mycket nu. fina är dom iallafall och jag önskar ibland att jag bara kunde sova igenom hela mitt liv så att jag slipper ta tag i verkligheten. jag vet inte, men ibland är drömmar så himla mycket bättre än vad verkligheten är. se det nu för guskelov det inte som om jag ogillar verkligheten, det gör jag verkligen inte. det är bara det att drömmarna är så himla mycket bättre. förstår ni då hur oerhört fina drömmar jag har. dessutom gör mina drömmar lite så att jag kan vara med människor jag tycker om, precis när jag vill. visserligen är det inte jag som bestämmer vilka jag ska drömma om but still. längtar till varje gång jag ska få sova för att jag vet att något fint kommer att hända.

hoppas ni också kan få fina drömmar som ni kommer ihåg när ni vaknar snart. så länge, får ni ha det så bra och så ska jag ta fram min drömtolkningsbok. puss och kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar