måndag, mars 5

Känn ingen sorg för mig göteborg

Denna helgen har varit så jäkla fin och händelserik helg där jag har fått träffa både gamla och nya vänner. Ja, kort och gott, göteborg bjöd verkligen upp till dans och jag kan inte vara mer nöjd än vad jag är just nu. Jag har verkligen så himla fina vänner att jag själv nästan spricker. För att inte tala om hur otroligt kul jag har haft igenom hela helgen. Jag fick liksom dansa i konfettiregn till Känn ingen sorg för mig göteborg, jag fick shota shots med mina favoriter så mycket att bartendern tillslut visste att vi ville ha happy hour-priser och exakt vad vi ville ha. Jag tror vi var hans favoritkunder faktiskt.

Hur som helst, tack alla fina bejbs där ute i världen. Ni gör mig verkligen till den lyckligaste flickan på jorden. Ni är bäst. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar