onsdag, mars 7

Jag vill inte vara din vän

Det är lite jobbigt det dära. Att veta att det finns ett ord, förlåt ni vet, som jag är så svag för att jag bara skulle kasta mig ut och förlåta varenda liten människa här i världen som någonsin gjort nåt ont mot mig. Medan det samtidigt är jobbigt att veta att jag aldrig skulle få höra det där lilla ordet som skulle få den svagaste delen av mig att kasta sig ut, iallafall inte från dig. Men samtidigt måste jag ju också tänka, du förlorade ju också en vän. Och ska jag vara ärlig så är det nog bara bullshit att jag aldrig nånsin vill lära känna dig igen, hur mycket jag än vill intala mig själv det.

Fast samtidigt, så använder vi ju faktiskt imperfekt här. och jag menar, jag tycker bara inte om dig längre, men det betyder inte att jag inte skulle ge dig alla chanser i världen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar